Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Βίκυ Καγιά: “Αν εμπιστευτεί κάποιος εμένα, δεν θα κλαίει”...

Η Βίκυ Καγιά λίγο πριν την πρεμιέρα του Next Top Model μιλά για τον ανταγωνισμό που υπάρχει αυτή την στιγμή στο τηλεοπτικό τοπίο, τις αλλαγές που θα γίνουν στο reality talent show αλλά και τον επικείμενο γάμο της. “Δεν είναι σίγουρη αυτή η ημερομηνία και δεν ξέρω πως προέκυψε. Αλλά κάποια στιγμή θα γίνει και όλα είναι μια χαρά. Δόξα τω θεώ!” δήλωσε η παρουσιάστρια για την ημερομηνία του γάμου της.


Όσον αφορά το Next Top Model δήλωσε: “Μάθαμε από τα περσινά λάθη και τις ελλείψεις μας. Φέτος συμμετέχουν κορίτσια, που όλες μαζί συνθέτουν ένα πολύχρωμο ανθρώπινο μωσαϊκό: κοκκινομάλες, με κοντά μαλλιά, με μακριά μαλλιά, και πιο ψηλές και πιο αδύνατες. Δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους σε πιο σκληρές δοκιμασίες, πιο δύσκολες φωτογραφήσεις, πιο ευφάνταστες μεταμορφώσεις. Σκοπός είναι να δοκιμάζονται με κριτήρια υψηλής αισθητικής και όχι τόσο εμπορικά.”

Αναφερόμενη στο φετινό τηλεοπτικό τοπίο τόνισε: “Μπέρδεμα μεγάλο, πολύς ανταγωνισμός. Αλλά εμένα αυτός ο τρελός ανταγωνισμός μου αρέσει. Είναι δημιουργικός. Υπάρχει ποικιλία για τον τηλεθεατή και το κίνητρο να δουλέψουμε ακόμα περισσότερο. Ένα να φουντώσουν λίγο τα αίματα!”

Η Βίκυ Καγιά απάντησε και στο αν εμπιστεύεται τους ανθρώπους λέγοντας: “Πάρα πολύ. Κι ας πληγώνομαι, κι ας κλαίω, δεν με νοιάζει. Αν εμπιστευτεί κάποιος εμένα δεν θα κλαίει. Και υπάρχουν πολλοί σαν κι εμένα.”

news-piper.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου